Alla inlägg under januari 2012

Av Ulrika - 10 januari 2012 08:27

Igår var det Jessicas födelsedag som skulle firas. Vi skulle överraska henne med att gå och bada! 

Hon skulle ha ögonbindel hela vägen till badhuset var det tänkt. Det tog 30 sekunder när Sara mötte upp oss på bron "ska inte harold med och bada"? Jessica: "åh ska vi bada?"

Ögonbindeln av!! Men skönt för Jessica iaf att se vart hon gick.

Väl framme vid badhuset, såklart att det var stängt denna måndag.. Lyckat!

Det blev en glass på McDonalds istället.

Vi försökte överraska henne med att vi lagade mat till henne, men detta fattade hon också.. En god risotto med vin blev det :) Och lite folk rullade in för en cheesecake med hallon som jag och hanna hade bakat till henne :)

Jessica var glad, så då var vi glada.

 


Ett mirakel hände just nu. Fick reda på min tenta i technology, som jag trodde jag skulle kugga efter att se ett extra blad med 19 p 2 min innan inlämning, men jag fick en 2. Positivt överraskad, idag blir en bra dag trots en heldag i skolan från 10 till 18!

Av Ulrika - 9 januari 2012 08:29

Tillbaka i Steyr efter 2 veckors jullov. Har hunnit med en linz-shopping , plugg, gym , träffat lite folk! Idag är det Jessicas födelsedag med som ska firas. Vi firade med att ut och gå klockan sju på morgonen. Bra grej!

Nu väntas plugg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards