Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Skitdag

Av Ulrika - 26 januari 2012 13:15

IDag började en 3 dagars blockkurs som ska vara från 8-18 i 3 dagar. Började med att föreläsaren skickar ut slides samtidigt som alla kommit till hans klass och säger att vi måste ha en laptop eller printa ut. Och på detta var slidesen på nästan 300 sidor. Tack för den. Alla går hem igen för att hämta datorer. Plus att tentan gick inte bra, tror jag kuggade, nästan helt säker och en tenta i denna blockkursen på lördag. Men hinner inte plugga och lära mig 300 slides... SKitdag helt enkelt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 31 januari 2012 14:30


Jesse skickade en bild till mig igår som handlar om mina misstag om att missa sista sidan på mina tentor. Jag fick mig ett gott skratt då jag samtidigt försöker bli lite cool i mitt engelska språk med uttryck som "dude". Gjorde första misstaget innan...

Av Ulrika - 28 januari 2012 17:37

I torsdags fyllde Harold år så vi överraskade honom med ett restaurangbesök/avskedmiddag. Det blev kinamat och en äcklig österrikisk glass i nån friterad kakdeg till efterrätt. Vi gav honom också två paket svensk beasås och ett paket gräddsås, han bl...

Av Ulrika - 23 januari 2012 12:07


Helgens bravader: Fredagkväll spenderades med mat á la Harold. Fin kyckling, mums! Och ett sycke film =) Lördagkväll blev det fest á la Sierninger Strase och en utgång på Sega Fredo tillsammans med Josse Harold Jesse och Thaer, riktigt skoj!  S...

Av Ulrika - 20 januari 2012 11:57


Sitter i min bunker en fredag som denna och har påbörjat mitt plugg inför nästkommande tenta, strategic planning. Veckans fyra tentor är gjorda, alla gick bra utan operations management, vilket gick säkert åt skogen , men lite hopp får jag ha kvar!...

Av Ulrika - 17 januari 2012 08:44


Jag har suttit hela morgonen och trott att det regnat ute, för det låter som det! Men fick ett kul sms från Hanna som brukar meddela mig om vädret i och med att jag inte kan se om det är sol/molnigt med mera. Och idag är det snö! Och snön ska visst...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards