Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ulrika - 1 december 2011 23:02

Igår åkte vi med Logistic Technology kursens klass till Graz för att kolla på KNAPP med deras logistiklösningar. Otroligt spännande tyckte jag , eller inte. Vi svenskar och två från Holland åkte en minibuss med professorn, så nu är vi nog redan godkända i kursen ;)

Men vi var ju inte så värst sociala, alla utbytesstudenter somnade i bilen, vaknade lagom tills vi var framme!

Så nu har jag sett robotar, skitcoolt!


Jag och Josse blev inbjudna till Sara o deutschens bil på vägen hem så vi hade sightseeing i staden också. Vi var uppe på ett berg vid en stor klocka och såg staden därifrån. Såg ful konst i staden, bland annat en ö i en flod gjort av stål och en annan byggnad med ett fult konsttak av stål. Vi avslutade med en styck Gluhwein, Sara blev kalas. Sedan åkte vi hemåt för att delta i BeerPong på kvällskvisten. Jag och Harold vann turneringen, Två styck chokladkalender till mig! :)


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards