Alla inlägg den 29 november 2011

Av Ulrika - 29 november 2011 19:49

I fredags kom Mamma och Sandra med flyget! Jag mötte upp dem i Wien på Westbahnhof! Helgen spenderades i Wien med att gå och kolla på alla fina byggnaader, spana in julmarknader, Lite granna shopping, mat :)


Söndags tog vi tåget för att de ville upptäcka min lilla bunker =) Men min bunker var större än de hade förväntat sig, positiv överraskning! I steyr blev det promenader i Steyr eftersom det är det enda man kan underhålla sig med här, men staden är ju som sagt mysig. Vi besökte också julmarknaden som finns här på helgerna fram till jul, åh vad kul!


I måndags var vi uppe tidigt för att mamma och sandra skulle hinna gå i affärerna, krimskramsbutikerna, och mamma fann två små lyktor!


 


Idag fyllde jag på med ett till test i tyska om två veckor. Men jag fick bästa betyg på testet vi hade förra veckan i tyska. Nu ska jag upp till Hanna och Jessica för vi ska ha Möte med Fika för att planera International Fair som är nästa vecka. Vi ska representera Sverige och vi ska såklart vara ett luciatåg ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards